20:25

Biżuteria frywolitkowa


Trochę już byłam zmęczona mdłymi kolorami kordonków, które mam w swojej kolekcji.
Wszystkimi kończynami podpiszę się pod wnioskiem, że stającą na granicy bankructwa (bo klientela maleje w zastraszającym tempie) Ariadnę, ostatniego polskiego producenta nici trzeba ratować. Tzn starać się wybierać ich produkty. W przypadku mulin (nici do haftu), kordonków do robót szydełkowych, czy kordonka do frywolitek, to taki wybór nie boli. Bo i dobre to całkiem, i cenę ma całkiem do przełknięcia. Do nauki frywolitek nic się tak nie nadaje, jak ich Ada 5.  Nie wyobrażam sobie uczyć kogokolwiek frywolitki na czymś innym.
Ale po paru miesiącach od odkrycia tego cuda tą kolorystyką mi się już…odbija? Lubię raczej ciemne, nasycone kolory. A Ariadna Ady oferuje białe, czarne, złote i w paru odcieniach beżu. Toto się na serwetki pod wazonik nadaje, ale na cokolwiek innego…już nie bardzo. A serwetkę frywolitkową wykonałam kiedykolwiek słownie jedną i więcej się nie splamię.
Po rozeznawałam się więc trochę po pasmanteriach i zdobyłam cudo. Aidę, produkowaną przez Anchor. W kolorze chabra, tylko takim troszkę nasyconym bardziej. To pierwszy powód cudowności. Drugi, że jest na tyle cienka, że nadaje się do igły do frywolitek, z którą od jakiegoś czasu próbuję się zaprzyjaźnić, a wszystkie moje Ady były za grube. Więc usuwa mi to ciążący na duszy pretekst, że niby nici nie mam. A trzeci, że tych ładnych kolorków jest więcej, więc jak się już nacieszę chabrem, to pójdę po następny.
A więc, po długich żalach, TADAAAAM, kolczyki z chabrowej Aidy. Czółenkiem oczywiście wykonane- teraz to sobie mówię, że czasu nie mam ;)

No i z tworów Adowych: spineczki w kwiatuszki, bo tych przemysłowych nie trawię.


i nowy temat, który eksploruję- biżuteria ślubna. Narazie naszyjnik z bransoletą, której jeszcze nie obfotografowałam, ale jest w ten sam wzór;)



Jak tylko zdobędę jakieś lepśejsze zdjęcia, a mam obiecane takie na prawdziwej modelce, takiej z krwi i kości, nie kartonu, to doedytuję;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 2 prawe ręce i co z nimi dalej , Blogger