19:37

Duża rzecz

Na początek roku lecę z wielgachnym projektem. Znajoma zamówiła u mnie serwetę szydełkową. Na stół 200 x 90 cm ma być, ewentualnie niewiele większe. Wzór dowolny, tyle, żeby jakieś roślinki były. Wymiary są dość nietypowe, więc nie najłatwiej będzie mi skombinować coś, co będzie trzymało odpowiednią proporcję. Jak na razie plan jest taki: robię kwadraty według wzoru na palmową serwetę (fotka realizacji, niestety, znalazłam ją googlem w paczce plików, nie było źródła podanego):


Pracuję na Altun Basaku MAXI, białym. Kwadrat wychodzi ok 42 x 42cm. Chcę zrobić 8 kwadratów połączonych, potem jeszcze dorobić koronkę dookoła, żeby osiągnąć potrzebne wymiary. Prawdopodobnie będę jeszcze musiała coś dorabiać między parami kwadratów. Jak na razie mam dwa połączone jedną ścianą, zrobię trzeci i będę kombinować co dalej. Jak wymyślę, będę się dzielić rezultatami. I ogólnie, jak to zacznie wyglądać trochę bardziej "do ludzi", będę się chwalić.
Jako, że to jest zamówienie od znajomej którą lubię, zapowiedziane cudo z posta świątecznego poszło na bok. Im bardziej będzie do mnie mrugać w trakcie, tym fajniej będzie w końcu je skończyć ;)
Trzymajcie kciuki;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 2 prawe ręce i co z nimi dalej , Blogger