21:35

Darcie pierza


Utworzyła mi się grupa. Fajna grupa, już mi się podoba i praca z nią, i dalsze tej pracy perspektywy. Grupa będzie doskonalić szydełko, spotykając się raz w miesiącu. Będę albo ja sugerować tematy, tak, aby rozwijać sobie powolutku różne szydełkowe i okołoszydełkowe umiejętności. Albo, jak kto chce, pomagać w wykonaniu prac według własnego pomysłu. Pierwsze spotkanie zaszczyciły obecnością dwie Panie. Jedna robiła zadane przeze mnie papryki z wzoru niemieckojęzycznego, więc od razu ucząc się skrótów i oznaczeń ściegów po niemiecku. Druga z Pań robiła szydełkowe gwiazdki z własnego wzoru, który pomagałam odczytać. Wyszło nam z tego bardzo fajne, babskie spotkanie, z rozmowami przy pracy, dobrą kawą z Ram Pam Pam Pam…takie troszkę uwspółcześnione darcie pierza. Każda nad swoją robótką, każda w swoim tempie, pomagając sobie nawzajem, przyjemnie spędziłyśmy te 3 godzinki.
Ta grupa jest otwarta, można się do niej przyłączyć.
Kolejne spotkanie w maju. Informacje i zapisy pod adamska.michalina@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 2 prawe ręce i co z nimi dalej , Blogger