22:59

Się dzieje!

Od niechcenia weszłam dziś na Ravelry... a tam niespodzianka! Zostałam poproszona przez twórców o udostępnienie zdjęć swojego wykonania na stronie wzoru! Od dziś można mnie oglądać podpatrując wzór na Twisted Sweater the Cranky Knitter!


O, taką mnie.

Zdjęcie swego czasu wykonał Admin e-dziewiarki.
Musiałam się pochwalić, bardzo się "kopnięta zaszczytem" poczułam :)
A poza tym:
Się dzieje. Tylko fotografować się nie chce. Jestem właśnie w trakcie dziergania dużego projektu, dwa gotowe sweterki mam nawet już wyprane...tylko zdjęć nie ma! Wszyscy moi najdrożsi fotografowie i fotografki jacyś zalatani, nie ma jak. A pięknościowe rzeczy czekają na fotki.
Pracuję ponadto nad materiałami o etno swetrach, obiecuję, jakiś większy tekst o rzeczonym Fair Isle pojawi się niebawem. Robi się.
Obiecuję, niebawem już "coś" będzie, czy to więcej danych o etno żakardach, czy to któryś ze sweterków. Obiecuję ;)

7 komentarzy:

  1. To gratulacje :)

    ale powiem, że przez Ciebie ten kolorowy "aztecki" śni mi się po nocach i co chwila myślę, że nie zrobić samej sobie takiego wyzwania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      A aztecki...oj, godny jest. Szczególnie, że z braku takich ilości Peruviana zamówiłam na niego jednak Cascade 220. Zobaczymy, czy i ja dam radę wzorowi z pod hasła "advanced" ;)

      Usuń
  2. Gratuluję :-) Oby częściej spotykały Cię takie przyjemności :-)
    Czekam niecierpliwie na Twoje nowe sweterki :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sprawa, gratulacje :) Jestem nieustannie pod wrażeniem twojego tempa pracy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nieustannie mam wrażenie, że moja kolejka krzyczy o pośpiech...dzięki :)

      Usuń
  4. Gratulacje! Temat wszelakich żakardów bardzo mnie interesuje, więc czekam z niecierpliwością i zagrzewam do walki:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 2 prawe ręce i co z nimi dalej , Blogger