11:45

Kopnął mnie zaszczyt!

Otóż, cały tydzień temu, tylko ja mało ogarnięta ostatnio jestem, kopnął mnie był zaszczyt. Magda postanowiła umieścić mnie na liście 5 najbardziej polecanych przez siebie blogów. Urosłam 5cm ;)
Nadeszła więc pora odbić piłeczkę. Oto 5 blogów, które według mnie zasługują na pokazanie, wspieranie i ogólny zachwyt:

Nowe życie tradycyjnego rzemiosła to chyba najczęściej przeze mnie wymieniana na warsztatach strona. Przeważnie na frywolitce w końcu wyrwie mi się, że ja to jestem taki mały pikuś w porównaniu z Martą. I pozycja małego pikusia koło niej wcale nie jest taka bardzo poniżająca...ona to ma pomysły na frywolitkę. Mocno warte obejrzenia i powzdychania.

Franio Agatowy blog, głównie o miedzi i koralikach. Jak dla mnie, pełen odjazd ogniwkowy- jestem chora jak mam siedzieć i biglować kolczyki, zaginając kółeczka do kształtu chociaż kołopodobnego. A Agata to robi masowo, idealnie równo, przeobłędnie kreatywnie i na dodatek dobrowolnie! Całkiem serio, mam od niej jedne kolczyki, są fantastyczne. Chainmaille- punkt do obejrzenia, kiedy wydaje się, że tych frywolitek to tak powoli przyrasta, a czółenko jest nieporęczne. 

Katta torebkowe szaleństwo. Jak dla mnie- podziwu godna konsekwencja. Nie potrafię nie robić wszystkiego na raz, nie łączyć, nie kombinować i nie sprawdzać, czy aby nowa technika nie jest ciekawsza niż wszystkie pozostałe. A tu- torebki i trochę prac na drutach, koniec. Ale za to do jakiego poziomu doprowadzone te dwie rzeczy! Miodzio.

Guma balonowa to troszkę inna bajka. Tu wyróżnienie z podziwu- autorka ma 12 lat, 5 razy lepiej skonstruowanego ode mnie bloga, bierze udział we wszystkich akcjach społeczności blogującej. I nie jest stara-maleńka, jak to swego czasu mówiła moja mama. Mam tu na myśli, że narzędzia, które dla mnie są cały jeszcze czas nowością, ma rozgryzione jak stary wyjadacz, a nie przestaje być w tym świecie małą dziewczynką. I fajnie się bawi z fimo ;)

Grizzly Mountain Arts. Tu właśnie wychodzi, że troszkę się po świecie wyróżnień i tych innych poruszam jak dziecię we mgle. Wcale nie wiem, czy nie miałam wyróżniać polskojęzycznych blogów. Jeśli tak, przepraszam. Ale popatrzcie...ten blog jest idealną pożywką dla mojej jazdy na piękne narzędzia. Pięęęękne!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 2 prawe ręce i co z nimi dalej , Blogger