17:44

Nowa kolekcja ;)

W związku ze zbliżającym się Dniem Rękodzielnika w Wiosce Indiańskiej Tipi Town, poczyniłam pewne starania....
Odbyłam epicką wędrówkę po wrocławskich pasmanteriach, w poszukiwaniu jak najciekawszych dziecięcych guziczków na kolczyki wkrętki. Efekty są bardzo różne ;)
Już jako gotowe wkrętki (na srebrzonych biglach!) na Jarmarku dostępne będą guziki:

Romantyczne

Kwiatowe

Motoryzacyjne (dla chłopczycy?)

Oraz komiksowe.

I jeszcze informacja dodatkowa- podczas tej imprezy będziemy (MY, w sensie Ruchoma Pracownia) prowadziły permanentne warsztaty lalek białoruskich i finger knitting'u. W każdej chwili będzie można się do nas dosiąść, zakupić symboliczną cegiełkę na materiały i wykonać wymarzoną lalkę, lub nauczyć się robic na drutach, bez drutów ;).

1 komentarz:

  1. Jako dziecko miałam takie serduszkowe spinki - kolczyki by mi do nich pasowały :D No ale dzieckiem już nie jestem i serduszka jakoś przestały mnie rajcować, więc gdybym miała wybierać, sięgnęłabym chyba po żółto-pomarańczowe kwiatuszki, albo... samoloty :)
    Naprawdę świetny pomysł z tymi wkrętkami z guzików :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 2 prawe ręce i co z nimi dalej , Blogger